Dovolujeme si požádat zákazníky, aby před každou zrealizovanou objednávkou zboží na dobírku zvážili, zda-li mají o objednané zboží opravdu zájem. Často si neuvědomujeme, že každá odeslaná zásilka má své náklady a stojí úsilí, které je třeba vynaložit na expedici zboží a následně náklady na přepravné uhradit dopravní společnosti.
Snažíme se ceny přepravních nákladů držet co nejníže a nechceme rozpouštět náklady na nevyzvednuté zásilky do prodejní ceny zboží a tím je zdražovat.
Jsou zákazníci, kteří teprve po objednávce zboží řeší, zda-li o něj mají opravdu zájem. Když usoudí, že ne, prostě si jej nevyzvednou. Toto ale není řešení. Zasláním závazné objednávky vzniká ze zákona kupní smlouva.
Náš e-shop za nevyzvednuté zásilky účtuje pouze cenu poštovného a dobírky.
Jaká jsou řešení?
Pokud zákazník objednané zboží nevyzvedl a má o něho zájem – stačí nás kontaktovat. Zboží Vám pošleme po platbě předem bankovním převodem, za cenu navýšenou o poštovné.
Zákazník nemá o zboží zájem – zákazníkovi zašleme výzvu k platbě poštovného, které bylo vyčísleno v objednávce.
Děkujeme, že se chováte zodpovědně, a přebíráte si objednané zboží.