ODESÍLÁME DO 24 HODIN

doručeníObjednávky produktů, které jsou skladem odesíláme zpravidla do druhého dne. U zboží, které nemáme momentálně na skladě je vždy uvedena předpokládaná lhůta jeho dodání.

Zásilky prostřednictvím služby Zásilkovna

Vážení zákazníci, v případě, že využíváte k přepravě vaší objednávky výdejní místa Zásilkovny je nutné, abyste zkontrolovali zásilku po převzetí přímo na výdejním místě před zraky obsluhy. Upozorňujeme vás, že po tom, co zásilka opustí výdejní místo, ji nelze zpětně reklamovat. V případě zjištění poškození zásilky v důsledku přepravy postupujte prosím následujícím způsobem:

  1. v případě zjištění poškození zásilky zákazník sepíše s pracovníkem výdejního místa zápis s popisem zjištěných skutečností – popis poškození, zhodnotí, zda-li byla zásilka řádně zabalena a pořídí fotodokumentaci
  2. Obsluha výdejního místa balíček převezme, zákazníkovi vrátí dobírku a pošle balíček nazpět odesilateli
  3. zákazník zašle odesilateli kopii zápisu o zjištěných skutečnostech (popis poškození a fotodokumentaci).
  4. odesilatel uplatní u smluvního přepravce  – zásilkovna ČR reklamaci

možnosti úhrady vaší objednávky

V našem obchůdku můžete vaši objednávku zaplatit několika způsoby :

  • bankovním převodem, číslo bankovního účtu v CZK: 670100-2211131894/6210,

mezinárodní formát čísla účtu (při platbě ze zahraničí) IBAN: CZ 49 6210 6701 0022 1113 1894, BIC: BREXCZPPXXX

       Zákazníci ze Slovenska mohou využít plateb na účet vedený v eurech:

       EUR účet: 2301803818/2010

mezinárodní formát čísla účtu v EUR: CZ52 2010 0000 0023 0180 3818

BIC kód: FIOBCZPPXXX

 

  • dobírkou
  • platební kartou při dokončení objednávky
  • v hotovosti při osobním převzetí v naší kamenné prodejně ve Zlíně na ulici Školní 3896

Za platbu platební kartou neúčtujeme žádné poplatky.

INFORMACE O STAVU OBJEDNÁVKY

O stavu vaší objednávky vás informujeme prostřednictvím emailu. Kdykoliv se na nás můžete obrátit prostřednictvím čísla +420 733 161 677.

MOŽNOSTI DORUČENÍ

banery doručení17Vaše objednávky doručujeme těmito způsoby:​

 

 

 

ČESKÁ REPUBLIKA

TYP PŘEPRAVY CENA PŘI PLATBĚ PŘEDEM POPLATEK ZA DOBÍRKU
uloženka ULOŽENKA 83 Kč 25 Kč
ZÁSILKOVNA 74 Kč 15 Kč
 dpd pickup DPD PICKUP  83 Kč 25 Kč
 dpd DPD PRIVATE  128 Kč 27 Kč
 balík do ruky ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY 144 Kč 35 Kč
ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU 125 Kč 35 Kč
PŘEDÁNÍ VE ZLÍNĚ ZDARMA

SLOVENSKÁ REPUBLIKA

TYP PŘEPRAVY CENA PŘI PLATBĚ PŘEDEM POPLATEK ZA DOBÍRKU
uloženka ULOŽENKA 117 Kč 25 Kč
Zásielkovňa SK 103 Kč 16 Kč
 dpd pickup DPD PICKUP 117 Kč 25 Kč
 dpd DPD CLASSIC  167 Kč 27 Kč
 slovenská pošta SLOVENSKÁ POŠTA – ZMLUVNÝ BALÍK S POISTENÍM 178 Kč 27 Kč

S ohledem na smluvní podmínky společnosti Uloženka s.r.o. je pro výpočet hodnoty objednávky stanoven fixní kurz 1 EUR = 26,5 CZK

pokud vaše objednávka přesáhne 2.900 Kč, máte u nás dopravu v rámci čr zdarma.

Na slovensko zasíláme zdarma při objednávce nad 5000 kč (199 EUR).

 

Jak řešíme nevyzvednuté zboží odeslané na dobírku?

Dovolujeme si požádat zákazníky, aby před každou zrealizovanou objednávkou zboží na dobírku zvážili, zda-li mají o objednané zboží opravdu zájem. Často si neuvědomujeme, že každá odeslaná zásilka má své náklady a stojí úsilí,  které je třeba vynaložit na expedici zboží a následně náklady na přepravné uhradit dopravní společnosti.

Snažíme se ceny přepravních nákladů držet co nejníže a nechceme rozpouštět náklady na nevyzvednuté zásilky do prodejní ceny zboží a tím je zdražovat.

Jsou zákazníci, kteří teprve po objednávce zboží řeší, zda-li o něj mají opravdu zájem.  Když usoudí, že ne, prostě si jej nevyzvednou. Toto ale není řešení. Zasláním závazné objednávky vzniká ze zákona kupní smlouva. 

Zákonné předpoklady

Uzavření kupní smlouvy

Odesláním objednávky zákazníkem a přijetím objednávky naším e-shopem, byla uzavřena kupní smlouva dle  obchodních podmínek a aktuálně platných zákonů České republiky. Souhlas s obchodními podmínkami byl zákazníkem potvrzen před odesláním objednávky v košíku.

Nepřevzetí objednaného zboží

Zákon to řeší takto:

Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.

Povinnosti kupujícího
§ 2118
Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

Pokud zákazník objednané zboží nepřevezme hrubě poruší ustanovení zákona.

Odmítnutím převzít objednané zboží, nezačíná automaticky běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy. Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit, ale až po převzetí objednaného zboží.

Náš e-shop za nevyzvednuté zásilky účtuje pouze cenu poštovného a dobírky.

Jaká jsou řešení?

Pokud zákazník objednané zboží nevyzvedl a má o něho zájem – stačí nás kontaktovat. Zboží Vám pošleme po platbě předem bankovním převodem, za cenu navýšenou o poštovné.

Zákazník nemá o zboží zájem – zákazníkovi zašleme výzvu k platbě poštovného, které bylo vyčísleno v objednávce.

Co když zákazník nezaplatí?

I když platné zákony České republiky chrání zákazníky velmi silně, dávají e-shopům možnost efektivně se bránit proti nezodpovědným zákazníkům.

Děkujeme, že se chováte zodpovědně, a přebíráte si objednané zboží.

Obchodní podmínky jsou vám k dispozici zde.